Caballero tío y Caballero sobrino compiten a ver quien rinde más pleitesía a Moncloa

Ayer, en el pleno municipal de Vigo, los caballeristas (socialistas) gobernantes dieron muestras de la obediencia debida que tienen al Gobierno central. De este modo, el PSOE de Vigo votó en contra de instar al Gobierno Sánchez a que elimine de una santa vez el peaje de Redondela. Se opone pese a que fue un acuerdo firmado con el BNG para la investidura de Pedro Sánchez, y así se lo recordaron los del BNG-Vigo con Xabier P. Igrexas al frente. Pero que si quieres arroz Catalina...

El Pleno del Concello de Vigo rechazó así este miércoles, con los votos en contra de los concejales del Gobierno local , una moción del BNG que instaba a que se cumpla el acuerdo para bonificar los peajes de la AP-9. Xabier Pérez Igrexas, portavoz municipal del BNG recordó que esa bonificación fue un «compromiso» adquirido por el PSOE y el BNG en el acuerdo de investidura de Pedro Sánchez. Recordó que el Gobierno ha tenido un año para preparar esas bonificaciones y acabar con el peaje a Redondela y viene ahora con «excusas burocráticas».

El asunto de la AP-9 calienta así los ambientes políticos gallegos. Hoy, la Consellería de Infraestructuras y Movilidad que dirige Ethel Vázquez Mourelle ha salido al paso de la actitud del líder del PSOE gallego, otro que es un aventajado alumno de su tío, el regidor de Vigo, en esto de bailarle el agua a Pedro Sánchez en lo que sea menester. No se sabe cual de los dos, si tío o sobrino, rinde más pleitesía política a Moncloa.

A Xunta lamenta que o secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, antepoña os intereses do seu partido aos intereses dos galegos. "Resulta bochornoso escoitar a Caballero demandar que a Xunta destine recursos do Orzamento autonómico, o orzamento que sustenta o funcionamento da Sanidade e a Educación públicas, a bonificar as peaxes dunha autoestrada de titularidade estatal", comienza diciendo Vázquez Mourelle.

Y sigue diciendo la Xunta : "Resulta inexplicable que o responsable do Partido Socialista en Galicia lle pida aos galegos que sigan cargando co agravio que supoñen as peaxes da AP-9 en lugar de pedirlle aos seus compañeiros de partido no Goberno de España que lle poñan freo a unha situación da que son responsables.
O que debería facer Gonzalo Caballero é pedirlle ao Goberno de España dúas cousas:
-Dunha banda, que cumpra canto antes os seus compromisos cos galegos: aplicar as bonificacións previstas nas peaxes; deixar sen efecto as subidas extraordinarias; e liberar a peaxe de Redondela.
-E, doutra banda, que revise os acordos con Audasa porque está acreditado que son desproporcionados a favor da concesionaria e en contra dos galegos". 


Subraya la Xunta que : o Goberno de España recoñeceu hoxe a necesidade de acometer unha auditoría de seguridade viaria na autoestrada da AP-9, despois de que a Xunta lle instase a adoptar medidas. Ademais, o Executivo central recoñece a necesidade de actuar para bonificar as peaxes desta infraestrutura. O Goberno galego entende que tras este recoñecemento, o Ministerio de Transportes debe adoptar medidas urxentes para afrontar estas dúas situacións.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.