Vigo) Caballero, Rivas y Regades se alinean con los manifestantes de H&M

Llamó hoy poderosamente la atención a no pocos viandantes vigueses, la estampa del alcalde de Vigo, uno de sus concejales y el delegado de la Zona Franca, manifestándose junto a los trabajadores y trabajadoras de H&M, en las escalinatas del Museo Contemporáneo, en la calle del Príncipe.

Una nota de prensa de los socialistas pontevedreses explicaba horas después el asunto...

"O PSdeG-PSOE de Pontevedra provincia expresou hoxe o seu apoio ao colectivo de traballadoras/es de H&M afectados polo ERE que a compañía sueca ten planteado para varias tendas de Galicia. O alcalde de Vigo, Abel Caballero, e o secretario xeral dos/as socialistas da provincia, David Regades, acompañados do concelleiro Ángel Rivas, acompañaron ao colectivo na concentración que realizou esta tarde na rúa do Príncipe, nas escalinatas do museo Marco. Pola mañá tamén houbo unha concentración fronte ao establecemento de H&M na rúa de Benito Corbal, en Pontevedra.

David Regades (el delegado de la Zona Franca) coñeceu de primeira man a problemática que afecta ao cadro de persoal e manifestou que non se pode permitir que se sigan destruíndo postos de traballo na nosa provincia e reclamou un verdadeiro plan de apoio para o comercio galego, máis alá de medidas anecdóticas".

Cabe esperar que, en lo sucesivo -pensaban los viandantes que observaron la escena-, cuando se produzcan manifestaciones de otros colectivos de trabajadores, de otras empresas que promuevan ERE, esta plana mayor socialista también acuda a mostrarles su solidaridad y repudio de la destrucción de puestos de trabajo.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.