Editors Choice

3/recent/post-list

Ad Code

Responsive Advertisement

Recent in Technology

PP denuncia "caballo de Troya" en Poio que facilite al BNG de Pontevedra semi-peatonalizar el puente de A Barca

Lío otra vez en el área de Pontevedra (Poio). La zona de A Barca (y como consecuencia luego... el puente sobre el río Lérez que enlaza el término municipal de Pontevedra con el de Poio), está a punto de convertirse en dirección única, pues el BNG gobernante en Poio, con sus satélites cooperantes en el gobierno local, parecen estar de acuerdo en imponer a la ciudadanía tan trascendente decisión (primero el plan etiquetado como "mellora de seguridade") y una vez que se haya sometido el barrio de A Barca a la doctrina del "calmado de tráfico y paseo de peatones" que tanto agrada a los nacionalistas... vendría la segunda parte en directa colaboración con los colegas del BNG y sus satélites gobernantes en Pontevedra. 

Por gusto de los gobernantes en Pontevedra, el puente de A Barca sería peatonal... que ya es decir; pero ultimamente se han moderado y se conforman con convertirlo a una sola dirección, a lo que finalmente accederían los gobernantes de Poio. Claro que ni todos los habitantes de Pontevedra, ni los de Poio piensan así. La polémica está servida y el lío a la vista está.

De entrada, como caballo de Troya, aparece en territorio de Poio el plan etiquetado como supuesta "mellora de seguridade" (con el área nacionalista de la Deputación siempre dispuesta a financiar estos asuntos) inicial en territorio de Poio (A Barca). Luego, una vez introducido el caballo... vendría la segunda parte, hacer ver que una vez transformada A Barca, hay que transformar el puente que une Pontevedra con Poio...

Los del PP de Poio han tirado de la manta este fin de semana.

O PP votará “NON” ao "Plan de Mobilidade dos 3 Alcaldes" que pretende implantar o sentido único en A Barca

Os populares anuncian que os tres partidos que forman o equipo de goberno local de Poio -BNG, PSOE e Avante Poio- pretenden aprobar en pleno un Plan de Mobilidade para transformar A Barca en sentido único co grave prexuízo que iso supón para veciños e comerciantes.
Para o portavoz popular, Moldes, resulta curioso que ao mesmo tempo que Pontevedra peatonaliza arterias fundamentais e pecha rúas por completo, en Poio os 3 Alcaldes pretendan aprobar un Plan de Mobilidade para instaurar o sentido único na A Barca.
«Coa aprobación deste Plan queda ao descuberto a estratexia do BNG de Poio e de Pontevedra de querer transformar a Ponte da Barca en sentido único e iso non o vamos a tolerar», indica Moldes.
«Son moitos os colectivos que denuncian que o Tripartito soamente reúnese con colectivos "amigos" e non sabemos se con este plan ocorreu o mesmo».
«BNG, PSOE e Avante Poio, en vez de aliarse coa veciñanza de Poio, cumpren os desexos do Sr. Lores e do Sr. Mosquera como se de ordes se tratase para implantar o sentido único na Ponte da Barca e isto é algo inadmisible para o PP de Poio e para a inmensa maioría dos veciños e das veciñas de Poio».
Os populares de Poio recordan que onte mesmo advertiron xa a Lores e Mosquera e hoxe fan o mesmo cos 3 Alcaldes de Poio: “se pretenden pechar un sentido da Ponte, vannos ter en contra así como nos terán en contra da dirección única da Avenida da Barca”.

Os populares anuncian que os tres partidos que forman o equipo de goberno local -BNG, PSOE e Avante Poio- pretenden aprobar en pleno un Plan de Mobilidade para transformar a Barca en sentido único co grave prexuízo que iso supón para veciños e comerciantes.
Este martes será informado por Comisión de Urbanismo e despois polo pleno para aprobar de forma definitiva un Plan de Mobilidade que non foi consensuado coa veciñanza, nin colectivos de Poio e moito menos cos de de San Salvador.

Hagan click sobre la imagen...




Publicar un comentario

0 Comentarios

Ad Code

Responsive Advertisement