Page Nav

HIDE

Classic Header

{fbt_classic_header}


Breaking News:

latest
"rías baixas tribuna") Por el final de las absurdas fronteras (políticas, sociales, económicas...) que aún subsisten entre España (singularmente Galicia) y Portugal...y que tanto perjudican a la ciudadanía ibérica

La Xunta saca a licitación la segunda modificación del proyecto sectorial de la Plisan

Tamén se está estudando a posible apertura ao tráfico rodado do viario principal da Plataforma Loxística e Empresarial e a estrada que comun...

Tamén se está estudando a posible apertura ao tráfico rodado do viario principal da Plataforma Loxística e Empresarial e a estrada que comunica coa autovía, co obxecto de facilitar o acceso dos veciños á vía de alta capacidade

A XUNTA DE GALICIA SACA A LICITACIÓN O CONTRATO PARA A MODIFICACIÓN DO PROXECTO SECTORIAL DA PLISAN

A Xunta de Galicia licitou hoxe o contrato para a redacción da segunda modificación do proxecto sectorial da Plataforma Loxística e Empresarial de Salvaterra-As Neves (Plisan), no que se investirán 68.970 euros e que terá un prazo de execución de seis meses.

Esta modificación, que foi aprobada polo Consello da Xunta no ano 2002, permitirá reunir nun único documento todos os cambios realizados como consecuencia dos cambios da lexislación sectorial que se produciron con posterioridade. Desta maneira, toda a documentación estará nun só documento, o que facilitará o acceso á mesma por parte de quen estea interesado.

Actualmente estanse executando as obras de construción da EDAR (Estación depuradora de auga residuais) e da ETAP (Estación de tratamento de auga potable), así como a urbanización da zona Loxístico empresarial (LE), cuxas obras está previsto que rematen a finais deste mesmo ano.

Por outra parte, estase estudando a posibilidade de abrir ao tráfico rodado o viario principal interior da Plisan e a estrada AG-51, que conecta esta área empresarial coa autoestrada A-52 e que foi construída pola Xunta de Galicia.

Coa apertura ao tráfico dos citados viarios facilitarase o acceso á vía de alta capacidade dos veciños dos núcleos de poboación próximos á Plisan, reducindo a distancia que teñen que recorrer actualmente.
Ata o momento non era posible propoñer a apertura ao tráfico da vía principal da Plisan ao estarse desenvolvendo na mesma as obras de urbanización da zona LE. Pero unha vez que estas obras están moi avanzadas, está en estudo a posibilidade de realizar a apertura ao tráfico da mesma, con seguridade para os usuarios e sen que o tráfico interfira no desenvolvemento das obras que se están a executar.

--------------------

La Plataforma Logística puede definirse como una gran superficie de terreno dotada de conexiones para el transporte intermodal, de instalaciones de almacenaje, ruptura, concentración y distribución de carga, de centros de actividades terciarias relacionadas con el comercio internacional, de oficinas para empresas de los distintos ámbitos de la producción que necesiten información y conexión con las redes del comercio mundial, y de cualquier otro tipo de instalaciones que permitan intercalar procesos que aumenten el valor de las mercancías (tales como envasado, etiquetado, control de calidad, etc…). 
La Plataforma constituirá un complejo multifuncional dispuesto sobre un ámbito territorial de 298 Ha, situado estratégicamente en los municipios de Salvaterra y As Neves, a 35 km de Vigo, conectado mediante la autovía A-52 con el Puerto de Vigo, con la Autopista del Atlántico (AP-9) y con el Norte de Portugal (A-55), y en contacto con el eje de la línea ferroviaria Madrid-Orense-Vigo-Puerto de Vigo. Se configura como un área especializada, de concentración de empresas y servicios logísticos, transporte de mercancías e intermodalidad, así como de actividades industriales, empresariales y servicios generales asociados. 
Como tal, la plataforma logística proyectada está especialmente diseñada y concebida para un desempeño óptimo de sus funciones, de forma integrada y sinérgica, con potencialidades de desarrollo a corto, medio y largo plazo, tanto para le prestación conjunta de servicios a la totalidad del conjunto del Nodo Logístico de Vigo y su puerto, como para potenciar suproyección a escala regional, nacional e internacional. 
  • La Plataforma se encuentra situada a 35 km de Vigo.
  • Superficie bruta: 2.978.776 m2
  • Superficie neta : 1.568.790 m2
Las Áreas de Actividad son las cinco grandes áreas de actividades para usos mixtos y temáticos, en los que se divide la plataforma. Concebidas como parques en los que se agrupan las actividades de operadores logísticos e industriales, con dimensiones variables, forman los polígonos internos funcionales de la Plataforma Logística.
      Internamente las Áreas de Actividad se ordenan en una malla de manzanas y red viaria de acceso a parcelas y aparcamientos y distribución de servicios. Las manzanas admiten, según las necesidades funcionales o la vocación del área, diversas alternativas de ordenación interna y de tipologías edificatorias y de instalaciones. 



      Prensa española :

      Portadas de Prensa española están al final