Venres
A inestabilidade atmosférica de días anteriores irase perdendo durante este día. Así, os ceos estarán parcialmente cubertos, con chuvascos, localmente acompañados de sarabia, máis probables ás primeiras horas, diminuíndo durante o día. A cota de neve comezará en 1000 metros e irá subindo progresivamente. As temperaturas sufrirán un moderado descenso. O vento soprará do noroeste, forte no litoral e moderado con intervalos fortes no interior.
Sábado
Durante o sábado Galicia queda de xeito transitorio baixo influencia anticiclónica. Con esta situación agárdanse ceos máis anubrados pola mañá, abríndose claros progresivamente, especialmente na metade leste de Galicia. As temperaturas mínimas non terán cambios significativos mentres que as máximas experimentarán un moderado ascenso. Os ventos soprarán do sudoeste, moderados en xeral, aumentado a fortes pola noite no litoral.
En Portugal
A depressão Norberto está a afetar Portugal continental entre hoje quinta-feira e sábado, implicando uma frente fria com ventos fortes, descida das temperaturas e queda de neve acima dos 1.200 e 1.400 metros de altitude, avisou hoje o IPMA.
Em comunicado, o Instituto Português do Mar e da Atmosfera (IPMA) refere que o vento vai soprar forte (até 40 quilómetros/hora) durante o dia de hoje, com rajadas a atingir até 65 quilómetros/hora no litoral e 90 quilómetros/hora nas terras altas.
De acordo com o instituto, a depressão Norberto provocará agitação marítima forte, com ondas de noroeste com quatro a cinco metros a norte do Cabo Raso, em Cascais, no distrito de Lisboa.
Com uma frente fria associada, a depressão passou pelas regiões Norte e Centro de Portugal continental nas primeiras horas do dia, atravessando depois a região Sul.
A depressão Norberto originou períodos de chuva por vezes forte até ao início da manhã, em particular nas regiões do Minho e Douro Litoral, de acordo com o IPMA.
Segundo o instituto, os períodos de chuva vão chegar à região Sul ainda hoje, passando depois a um regime de aguaceiros fracos e pouco frequentes e que serão essencialmente nas regiões Norte e Centro.
A Météo France (Agência Estatal de Meteorologia de França) atribuiu o nome Norberto à depressão por esta ter uma pressão muito baixa sobre o Golfo da Biscaia e estar em deslocamento para leste.