El nuevo patrullero de la Autoridad Tributaria concentra la atención de no pocos notables

Día de notables en el astillero de Rodman, en O Latón, en Moaña. Pese a estar enmascarados, se adivina al menos la presencia del vicepresidente de la Xunta, la alcaldesa de Moaña (chaqueta a rayitas azules), el alcalde de Vigo (corbata de tonos rojos), el descorbatado Delegado de la Zona Franca, tapado por la alcaldesa de Moaña aparece el presidente de la Autoridad Portuaria de Vigo y, a la izquierda, los ediles vigueses López Font y Elena Espinosa (esta de gran estima por parte de la empresa de Rodman, como es sabido).

O vicepresidente económico da Xunta e conselleiro de Economía, Empresa e Innovación, Francisco Conde, acompañado da delegada territorial da Xunta en Vigo, Marta Fernández Tapias, asistiu esta mañá ao acto de recepción do patrulleiro Cóndor por parte da Agencia Tributaria. Trátase dunha embarcación concibida para realizar labores de vixilancia marítima e que conta cun novidoso sistema de estabilizadores que reducirá o balanceo e cabeceo do buque.

A Xunta de Galicia pon en valor a contribución do grupo Rodman ao naval galego a través das súas empresas destacando no eido da construción de buques offshore e da reparación. Neste sentido, o Goberno autonómico referiu nunha nota de prensa que mantén o seu compromiso co impulso e consolidación deste sector estratéxico para a economía galega.

Corrillo de invitados al acto. Al fondo de este círculo aparece el flamante Delegado del Gobierno en Galicia.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.