Caballero entregará a cada ciego un mando a distancia para hacer sonar los semáforos

La idea es muy buena, pensarán algunos. Pero claro, o se pone en todos los semáforos de la ciudad el sistema, o será una chapuza porque el ciego beneficiario solo podrá beneficiarse en los 185 cruces de Vigo en los que Abel Caballero prevé colocar el artilugio... Se trata de que los semáforos que tienen cantinela sonora actualmente para facilitar el paso a los ciegos precisamente, dejen de tenerla... y para que suenen, que el ciego tenga que darle al mando a distancia... sin duda, la vida más complicada para el ciego en el futuro, pero ya dice el Gobierno municipal que el actual sistema "causaba moitas molestias entre a veciñanza". Asi que... que el ciego se ocupe de hacer sonar el semáforo. 

Dice la nota de la Alcaldía : 

"Vigo contará con 185 cruces con semáforos acústicos que se activan co móbil

A cidade disporá proximamente de 185 semáforos acústicos activados a través do bluetooth do móbil ou cun mando a distancia. O alcalde deu conta esta mañá da instalación de cinco novas unidades, dotadas coa mesma tecnoloxía o que permite a activación do son á demanda do invidente.


O alcalde avanzou esta mañá a colocación de 5 novos semáforos acústicos para invidentes o que elevará a cifra total a 185 en toda a cidade. Todos eles actívanse a través do bluetooth do teléfono móbil ou cun mando a distancia que configura o Concello para que a ONCE os poida distribuir entre os seus usuarios.

Esta tecnoloxía reduce en gran medida a contaminación acústica que xeraban sistemas anteriores con avisos sonoros activos desde as 07,00 ata ás 23,00 h, o que causaba moitas molestias entre a veciñanza. Na actualidade, este sistema ten a vantaxe de atender aos discapacitados visuais todo o día ao tempo que se reducen as molestias acústicas nocturnas.

Os cinco novos semáforos vanse instalar nos seguintes cruces: Avda Aeropuerto-Camiño Fonte da Barca; Estrada Valladares-Camiño Portal; Avda Aeropuerto-Pardavila; Travesía de Vigo-Buenos Aires e confluencia das rúas Florida-Tui".

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.