Caballero anuncia para 2020 un festival tipo "O Marisquiño" que el Bloque ya denomina "O Abeliño"

Imagen del Pleno de hoy en Vigo.                                                                           (Concello de Vigo.

Dicen los del Bloque, de Vigo, con su líder Xabier P. Igrexas a la cabeza, que sospechan que tras echarse al monte los de "O Marisquiño", el regidor vigués pretende sacarse un conejo de aquella chistera con la que un día se hizo una de sus fotos de colección... Dicho de otro modo, que el alcalde pretendería montar en el 2022 en Vigo una especie de pseudo-festival que el Bloque ya ha bautizado como "O Abeliño" (en lugar de "O Marisquiño").

Los del Bloque llegaron a esa conclusión después de que el PSOE gobernante en Vigo les alegrase la mañana, impidiendo que se abordase una moción respecto a la huida de "O Marisquiño" que el BNG había presentado. 

A fronte nacionalista criticou con dureza o veto do PSOE vigués que impediu esta mañá o debate e votación dunha moción urxente do Bloque arredor da continuidade do Marisquiño. Unha posición que o portavoz municipal do BNG, Xabier P. Igrexas, cualificou de “surrealista” toda vez o propio PSOE rexistrara a primeira hora da mañá unha emenda á moción nacionalista.
“Non sabemos se foi unha decisión de última hora do alcalde para evitar que se debatese este tema, pero entendemos que a negativa a discutir deixa en evidencia a febleza do Goberno municipal que non ten argumentos que expliquen que a falla de apoio institucional por parte do Concello poida provocar a saída do principal evento internacional que se viña celebrando na cidade desde 2001”, reprochou.

También este miércoles siguieron cayéndole críticas al alcalde de Vigo por la huida de "O Marisquiño". Los extra-municipales de Ciudadanos se apuntaron a ese carro ya horas atrás, también un nuevo partido político ("Partido Galego") aprovechó para hacerse ver a través de un comunicado... todos reclaman a Caballero por la marcha de la ciudad del mili-evento de masas. Frente a todas esas críticas, Caballero se apresuró a anunciar que en 2022 dotará a la ciudad de un festival "aún mejor" que "O Marisquiño"...

Para Igrexas, voceiro do BNG, o anuncio de Abel Caballero de que o Concello promoverá un evento análogo ao Marisquiño para agosto de 2022 é “unha ocorrencia ofensiva”. “Do que se trata é de impedir a marcha do Marisquiño da cidade non de que o alcalde monte o seu propio ‘Abeliño’”, defendeu.
O edil nacionalista cre que o único motivo que está detrás da retirada de apoio municipal ao festival é que o alcalde considera que non ten nel o protagonismo que quixera. “A Caballero gostaríalle ser no Marisquiño o centro de atención como o é na cabalgata de Reis, nos concertos de Castrelos ou no Nadal de record Guiness. É todo por afán de protagonismo. Se en lugar dun festival foran unhas olimpiadas el querería ser o pebetero”, ironizou. Desde a fronte nacionalista anuncian que seguirán demandando o apoio de todas as administraciónns para garantir a continuidade do Marisquiño en Vigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.