El Mundo al revés : Caballero, en vez de Ábalos, es quien informa al ministro portugués...

"RIAS BAIXAS TRIBUNA" es una web que funciona sin ánimo de lucro alguno. Es de agradecer el interés que muestras por esta opción...

Pues sí que vamos bien en esto de las relaciones entre España y Portugal. Ahora resulta que, en vez del ministro Ábalos, es Abel Caballero, alcalde de Vigo, quien informa al ministro português Pedro Nuno Santos, sobre la situación en que se encuentra la pretendida Salida Sur ferroviaria de Vigo.
El Concello vigués hizo pública hoy una nota que debajo reproducimos. Observen cómo Caballero hace de portavoz del Gobierno de Madrid. Y cómo en la nota se deja constancia de que el alcalde -en su línea habitual- habría atacado a la Xunta de Galicia por su supuesta "falta de implicación en este proyecto" (cuando todo el mundo sabe -el ministro português tal vez no- que la Xunta no tiene competencias para construir infraestructuras ferroviarias, lo que no ha impedido que la conselleira Vázquez Mourelle lleve tiempo reclamando la Salida Sur y el tren a Bouzas). 
Dice la nota municipal...

"O alcalde confirma ao Goberno portugués o apoio do Executivo de España á saída sur"

"O rexedor e o ministro portugués de Infraestruturas pasaron revista esta mañá á situación na que se atopan os proxectos de mobilidade que comparten os dous territorios. Entre outros asuntos, Caballero trasladoulle a Pedro Nuno de Oliveira que o Goberno de España está xa a elaborar o estudo funcional para a saída sur en túnel desde Vigo o que permitirá unir a cidade con Porto e Lisboa en alta velocidade.

O rexedor trasladou hoxe ao ministro portugués de Infraestruturas, Pedro Nuno de Oliveira Santos, que o Goberno de España xa está elaborando o estudo funcional para a saída sur en túnel desde Vigo o que suporá a conexión en alta velocidade de Lisboa- Porto-Vigo, “unha incorporación de gran importancia para a cidade e para toda Galicia”. Logo de afear a falta de implicación da Xunta neste proxecto, subliñou que nesta ocasión “contamos co Goberno de España”. En declaracións aos medios xusto antes da reunión, Caballero agradeceu o encontro ao responsable político portugués dada a transcendencia dos temas a tratar."


Momento da reunión co ministro portugués. (Imagen : Concello de Vigo



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.